SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, August 04, 2015

Girls Day Out

Mina i Jasna
Nedelja je, vrijeme prekrasno, pravo ljetnje, ne radi mi se iako se uvijek ima šta uraditi ako živiš u kući. Nera prije par dana dogovorila s Jasnom da se vide. Izet otišao za stari kraj pa je to prilika da se žene malo izvuku iz kuće. U kombinaciji je i Mina koju treba pokupiti u downtown-u. Nera sve to iskombinira s jogom na Market Square-u. Joga počinje u 10, a nakon joge će malo prošetati gradom prije nego što pokupi Minu.

I bi tako. Družiše se bivše i sadašnje sugrađanke gotovo cijeli dan. Prvo su cunjale po trgovinama, nakon toga otišle na ručak i na kraju se vratile u backyard Tufekčića na kavicu. I ostale tako skoro do sedam uveče. A dido i ja ostali bez ručka. Dido više nije pri snazi a ja slabo šta znam napraviti. Jedino mi pečeno pile s krompirom ide od ruke ali to sam već pravio prije par dana. Ostade nam piza iz Pizza Hut-a. I hladno pivo.

„Curicama“ nije bilo loše a nas dvojica preživismo. A s njihovog druženja ostade par slika. 



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home