SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, March 08, 2015

Sretan 8. mart



Sretan 8. mart, Međunarodni dan žena
svim posjetiteljicama bloga!

Probudimo se!

Nataša


Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvala Natasa,
Ja kad gledam Bosnu iz perspektive zena, oduševljena sam Hrvatskom. Narocito u javnim i privatnim medijima. Vi ste dobro probuđene, moje cestitke.
Nas zahvaljujuci i agresiji religija na ovim prostorima stavljaju pod tepih.
Ako imate mogucnost pratiti nase državne, entitetske i Kantonalne parlamenta, vidjecete odmah. Nigdje zena, Evropa zahtjeva najmanje 40%, iz svih naroda, ali ovde to nasi " jači polovi" ne bendaju. Nema ni 10%.
Tek toliko da se zna
Pozdrav Saima

Sunday, 08 March, 2015  
Anonymous Dubravka said...

Draga Saima, veceras sam nasla intersantne price o zenama iz Sarajeva. Slicnih prica ima svuda po svijetu. Ja sam ovo pripremila da sutra u mojoj firmi posaljem to "All employees". Molim vas pogledajte link.
Pozdrav svima od Dubravke

The International Women's Day, 8 March was celebrated yesterday.
The woman is noble, she can be extremely strong, proud, and at the same time gentle and delicate........
I am sending you these inspiring stories about woman from Sarajevo.

http://www.thisisthewhat.com/2012/05/tom-stoddart-women-of-sarajevo-revisited/

Sunday, 08 March, 2015  

Post a Comment

<< Home