SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 28, 2015

Još malo ljepote

Od Said iz Finske sam dobio dosta prekrasnih fotosa  koji zaslužuju da budu podijeljeni sa posjetiocima bloga. Gledajući njegove radove (i Kemine, naravno), dobio sam želju da se i ja zainteresiram da naučim nešto o fotografiji pa sam konačno počeo prelistavati uputstvo za kameru koju imam. Nakon letimičnog pregleda već sam naučio neke stvari pa se nadam da će mi to pomoći da uhvatim momente koji okom kamere nisu ostali zabilježeni jer je kvalitet snimaka bio loš. Bavljenje fotografijom je prekrasan hobi pa mi je drago primijetiti da se dosta naše raje opredijelilo za njega. Na facebook grupi Banjalučki Liman naša banjalučka raja svakodnevno objavljuje svoje radove i tamo se može naći zaista divnih fotosa.

Za danas sam iz Saidove zbirke izabrao fotografije urbane sredine. Predpostavljam da je većina fotosa snimljena u Finskoj pa je i ovo način da o Saidu i njegovom životu u novoj sredini nešto naučimo. U "zalihi" imam još Saidovih fotografija ali ću ih ostaviti za neka buduća vremena.
















3 Comments:

Anonymous Nada said...


Niste samo vi cajevcani talentirani, hahahaaaa. I ZSP ima svoga predstavnika Saida - Sacu. Imali smo mi i sjajnih pjevaca i pjevacica ( Ana, Marica, Huso i Nedzad ), fantasticnih plesaca ( Hoza, Miki- Maki, Milan Grozdanic, Bozo Calma ). Najtalentiraniji smo bili za druzenje. Rijetko gdje se u gradu festalo, kao kod nas.
Poz, Nada

Saturday, 31 January, 2015  
Anonymous Anonymous said...

U pravu si Nado, bas smo znali festati, posebno su bile interesantne godisnjice Zavoda. A i ona silna putovanja se ne mogu zaboratiti. Zavod za studije i projektovanje je bio pun raje i to kakve.
Milane, skoro sve slike su iz Finske, naravno ima i par komada iz Sarajeva. Imam jos divnih slika u arhivi pa cu ti jednom jos poslati.
Pozdravi iz snjeznog Helsinkija.
Said ili kako Nada rece Saco sa kvacicom na C

Sunday, 01 February, 2015  
Anonymous Anonymous said...

Prirodne ljepote BiH-a--
:VIDI:

www.klix.ba/lifestyle/prirodne-ljepote-bih-snimljene-iz-sasvim-drugacijeg-ugla/150220031

Babo iz Amerike

Friday, 20 February, 2015  

Post a Comment

<< Home