SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, October 21, 2012

Vijesti iz Banjaluke

Sta se desava u Banjaluci uglavnom saznajem s Interneta I facebook-a. Vijesti s Interneta su one sluzbene, koje me mnogo uglavnom manje zanimaju dok na facebook-u pratim grupu mladje raje koja pokusava da se izbori za neka svoja prava. Cini mi se da polako posustaju jer nisu slozni a I malo ih je: ogroman broj sadasnjih Banjalucana je zadovoljan sa sadasnjim stanjem I izgleda nemaju razloga za nezadovoljstvo. Ja, ovako iz daljine, nemam mogucnosti da osjetim stvarnu atmosferu a ono nekoliko prijatelja I poznanika koji su se ponekad znali javiti na blog se vec odavno usutilo (razlozi su mi poznati) pa mi jedino Saimine rijetke posjete rodnom gradu otkivaju I onu drugu stranu zivota. Zbog toga mi je bilo draga kada se Vladimir Ivanovic javio kratkim emailom s nekoliko vijesti.

Evo sta nam Vladimir javlja:

Ne znam da li je bila vijest na ovome blogu o Zdravku Ruželi. Pošto vidim da se čita od nekadašnjih Čajevčana, naročito nas iz RRT-a da obavjestim o događaju prije pola godine.




Pisao sam prošli mjesec o Dragani Vručinić, Gaši, pa sad o Mladenu Hladnom koji je radio u Novakovićima u RRT-u, pa kasnije prešao u Medicinsku elektroniku.

Pao je između glenera u zgradi na Kulama ispod Starčevice.
 


Nažalost, ništa dobro iz Banja Luke.

Trenutno ruše dio Čajevca do Tranzita pored nekadašnjeg Mikroliva.

NIC je kompletno prodan. Kupio ga je Radovan Klincov, vlasnik fakulteta koji je već u NIC-u.

Ostali dio Profesionale se prodaje, ali ga niko ne kupuje.

Pozdrav

Vlado

Vladi se zahvaljujem na ovom javljanju uz napomenu da bi mi bilo drago kada bi se cesce javio, uz poneku fotografiju. Svi smo nekada bili ponosni na Profesionalu koja je dozivjela zalosnu sudbinu kao i ostala velika preduzeca naseg grada koju je nova vlast uspjela rasparcati izmedju sebe dok obicna raja sve to mirno posmatra. Licno bih volio vidjeti kako to sada izgleda.pa bi poneka fotografija tu pomogla.

Prilog i fotografije se mogu poslati na komljeno@yahoo.com.

1 Comments:

Anonymous Posmatrac said...

Ogromna vecina Banjalucana je zadovoljna stanjem jer su ocistili 'drzavu' kako su i planirali, (jos) nisu za to kaznjeni pa vjeruju da i nece. Osim toga izgleda da im je moral i ljudskost nepoznat pojam pa se i ne sekiraju zbog nacina kako su dosli do svoje nove 'drzave' i do ovog stanja kojim su zadovoljni.

Pa ako se u povijesti opet preokrene situacija njima na stetu, kao sto to cesto biva u nasim krajevima, nikome nece moci reci evo i mi smo bili protiv zla ali nismo mogli nista. Ja osobno ne bi im dao zadovoljstinu, jer na kraju stvatko odgovara za svoje postupke, tako je jedino i pravedno.

Ovo su zadnji trzaji kada mogu pokazati da imaju ljudskosti i razumijevanja. Ako to propuste vise nece biti moguce ispraviti na relativno fin nacin to sto se desilo.

Iako je usporedba pretjerana, ja ne mogu da zamislim Nijemce i 20 godina nakon II sv. rata da kolektivno zive i rade u uvjerenju da su nacisti bili u pravu.

Sve ce to doci na naplatu kao sto to uvijek biva

Monday, 22 October, 2012  

Post a Comment

<< Home