SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 13, 2012

Kid

Kid i Miro

Interesantno je koliko je u zivotu koincidencije: istovremeno se desavaju stvari bez naseg uticaja. Evo jutros mi stize email iz Zagreba: par rijeci i zakacena slika. Uvece ‘prosetah’ Internetom i kod Caje naletih na fotografiju za koju nisam znao ni da postoji. Na obje, jedan moj drugar iz muzickih dana o kojem sam se nedavno raspitivao a kojeg nisam vidio cijelu vjecnost: Zlatko Petrac, Kid.
Kid (vjerojatno ga tako poznaje najvise raje) je u Banjaluku stigao iz Pakraca gdje i sada zivi. Studirao je Kid elektrotehniku i usput svirao. Sjecam se da je bio aktivan u banjaluckom udruzenju muzicara (ne sjecam se oficijelnog imena) gdje je, cini mi se, ‘obnasao’ funkciju sekretara.

Zajedno smo nastupali par godina kao clanove grupe “Eight Band”. Kid je u grupi na bubnjevima zamijenio Miru Stefanca s kojim se susreo prije nekoliko dana: slika zakacena za jutrosnji email je napravljena prilikom njhovog susreta.
Fotografija za koju nisam znao da postoji je upravo ona na kojoj su clanovi grupe “Eight Band”. Na slici su svi clanovi osim Voje Stajcica.

Dvije fotografije, dva vremena. Cini mi se da je komentar suvisan.
"Eight Band" - Braco, Cisko, Co, Caja, Rudi, Coro i Kid

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Znala sam ja da ti, kad odes u mirovinu, neces imati vremena nizasta. Malo muzike uz muzicare ne bi bilo na odmet.
Nada

Sunday, 17 June, 2012  

Post a Comment

<< Home